20. Szukaj Świetnych Klientów
Oczywiście, najlepsi są Klienci wielcy i z ustabilizowaną pozycją, Jednak w naszych niestabilnych czasach bezwzględnie trzeba mieć w Portfelu (to słowo na P powraca jak bumerang) znaczną liczbę „wiodących" firm - takich, które już dzisiaj działają według standardów przyszłości.
Ciebie, jako sprzedawcę, i twoją firmę ocenia się po Portfelu Twoich Klientów.
To proste!
A jakie trudne!
Przesłanie: Oceniaj swój Portfel Klientów pod względem... ILOŚCIOWYM. I zadawaj sobie pytanie, czy twoja li¬sta Klientów i potencjalnych Klientów jest dość długa, aby w Burzliwej Przyszłości znaleźć w niej prawdziwą perełkę.
środa, 3 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz