23. Zrób z Klienta bohatera
Gdy siedzisz przy stole naprzeciwko Klienta, zadaj sobie pytanie: W jaki sposób mogę z tego chuchra uczynić człowie¬ka bogatego i dawnego? Jak sprawić, żeby dostał awans?
Nie wystarczy mieć na uwadze sukces firmy Klienta. Chociaż owszem, taki jest cel dalekosiężny. Ale bardziej praktyczny i bieżący cel - to uczynić osobę odpowiedzialną za zakup twojego produktu lub usługi... Szczerozłotym Bohaterem.
Nie myśl o sobie jako o „sprzedawcy gadżetów", lecz jako o „twórcy bohaterów".
To nie „firmy" kupują od „firm". To jednostki kupują Udane Związki od innych jednostek.
(Wielka sprawa,)
(BARDZO WIELKA.)
poniedziałek, 8 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz