środa, 10 lutego 2010

SPRZEDAŻ x 25: 25

25. Przygotowuj proste slajdy

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą (jeszcze raz powtarzam, że realizując w biznesie dowolny Projekt WOW, jak najbardziej zajmujesz się sprzedażą), wcześniej czy później będziesz przygotowywać prezentację w PowerPoincie.

Więc: Niech te cholerne slajdy będą przejrzyste i treściwe.

Wspominałem już, że to zestawienie Sprzedaż x 25 wywodzi się z prezentacji jaką ułożyłem dla handlowców pewnej olbrzymiej firmy technicznej. Gdy przygotowywałem się do tej pracy, przejrzałem kilka ich wcześniejszych prezentacji. Byłem przerażony. Każdy ze slajdów był przeładowany treścią.

Może tak mi się wydawało, bo jestem za stary? Że niby literek nie widzę? W żadnym razie! Prezentacja ma przekonywać łudzi, a nie gmatwać im w głowach.

- Tom Peters -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz