18. Nie rozdawaj towaru… żeby przyciągnąć Klienta
Owszem, trzeba być elastycznym! Tak trzeba zapewniać Klientowi „usługi dodatkowe". Ale należy zachować o-s-t-r-o-ż-n-o-ś-ć! Wiele razy widziałem, jak sprzedawca namawiał firmę na absurdalne kompromisy, żeby tylko doprowadzić „do pierwszej transakcji” z Wielkim Klientem. Tacy nadgorliwi handlowcy zawsze mówią to samo: „Tylko ten jeden je¬dyny raz! Później będziemy narzucać normalną marżę.”
Marzenia!
Pamiętaj, że między „liderem strat” a „straconym liderem" jest cienka czerwona linia, Przesłanie: frajer (uznany za takiego) zawsze będzie frajerem.
poniedziałek, 1 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz