10. Proś o pomoc. (Nie bądź na to zbyt „dumny”)
Pracując nad rozwiązaniem problemu Klienta, zwiększeniem dla niego oferty albo pogłębieniem jego przeżycia… korzystaj z wszelkich możliwych źródeł. A „źródła” to „ludzie”. W tym śmiertelni wrogowie.
Przykład: Dawno, dawno temu miałeś przykre spięcie z dostawca usług, Jackiem Jonesem. I mimo upływu lat nadal jesteś na niego cięty. Ale dla pewnego Klienta Jack Jones byłby idealnym „konsultantem”; znacznie wzmocniłby wiarygodność twojej oferty.
A zatem: PRZEŁAM SIĘ. ZADZWOŃ DO JACKA. BŁAGAJ GO O UDZIAŁ W TYM PRZEDSIĘWZIĘCIU.
Kreatywna sprzedaż wiąże się z wykorzystaniem absolutnie wszystkich dostępnych źródeł, aby uzyskać dla Klienta jak najlepszy wynik Do twoich zadań należy dotarcie do tych źródeł - nawet kosztem dumy.
środa, 20 stycznia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz