11. Żyj marką
Twoja firma sprzedaje „historię”. O „sposobach robienia z nami interesów”, o „wizji”, o „doświadczeniu, jakie oferujemy”, o „naszych marzeniach”. Krótko mówiąc, jest to legenda naszej MARKI.
Dokładnie zapoznaj się z tą historią! Opowiadaj ją! Weź ją sobie do serca! Wykorzystuj ją! Nie sugeruję, że masz być ślepo zapatrzony w firmę. Przypominam tylko, że w najlepszych firmach Wartość Marki liczy się w setkach miliardów dolarów. I jeżeli nie potrafisz spełnić tego, co „obiecuje Klientom marka”, to lepiej wcale się na nią nie powołuj.
Rób wszystko, co w twojej mocy, aby spełnić obietnicę, jaką daje marka. Osobiście możesz mieć do niej inny stosunek, ale korzystaj z tego, co twoja firma wypracowywała przez dziesiątki lat.
czwartek, 21 stycznia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz