12. Celebruj „dobre straty”
„Dobra strata” to wspaniałe i odważne starania, które - z jakichś powodów - nie przyniosły efektów, (Jeszcze!) W naszych przewrotnych czasach na dłuższą metę dobra strata może się okazać o wiele korzystniejsza niż „licha wygrana”, czyli „przeciętny sukces”.
„Licha wygrana” to kolejnych kilka dolarów zarobionych na Robieniu Wszystkiego po Staremu. Dobra strata pojawia się, gdy wprowadzasz do produktu albo usługi jakieś nowości, mające szansę dostarczyć Klientowi nowych przeżyć, których nawet się nie spodziewa. (Na razie!)
Nie można za bardzo zachwycać się dobrymi stratami, ale mimo to nalegam... no, nie za mocno... aby je celebrować. Wypychaj Klientów ze „stref komfortu”. W przeciwnym razie odejdą do konkurencji - i to szybciej, niż sądzisz.
piątek, 22 stycznia 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz