środa, 13 stycznia 2010

SPRZEDAŻ x 25: 5

5. Szanuj konkurencję

Mówiąc o szacunku do konkurencji, mam na myśli... dogmat religijny. Być może z całego serca ich nienawidzisz. Może nawet masz powody (W końcu to oni odbierają ci Klientów, a przynajmniej tak ci się wydaje!). Nieważne.

NIGDY NIE MÓW ŹLE O RYWALACH. KROPKA!

Nic tak źle o człowieku nie świadczy, jak obgadywanie konkurenta. Chodzi tylko o to - i o nic więcej - aby zade­monstrować, dlaczego twój produkt albo twoja usługa są lepsze niż konkurencji i dlaczego lepiej nawiązać współpracę z twoją firmą.

Prawda głębiej ukryta: nie ma nie lepszego niż wyborny konkurent. (Każdego dnia chłopcy z UPS powinni chylić czoło przed chłopcami z FedExu. I odwrotnie). Dobry konkurent zmusza nas do dawania z siebie wszystkiego, co najlepsze. Niestety, nikt się nie będzie doskonalić, jeśli ktoś go do tego nie zmusi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz